joi, 8 mai 2014

Fond de ten Lavera

Acum ceva timp am intrat in posesia unei mostre de Fond de ten Lavera. Nu stiu daca ati auzit de el, dar pana cand am primit mostra eu nu auzisem de el. Si am inceput sa ma documentez despre acest fond de ten. Am aflat ca este un fond de ten natural, pentru pielea sensibila in special, contine aloe vera, care hidrateaza si racoreste pielea.

Acest fond de ten este imbogatit cu pigmenti naturali si lipozomi din flori. Lipozomul este un ingredient care este folosit in cosmetice, in cremele bio pentru a proteja diferitele ingrediente active si pentru a le transporta mai usor in piele.

Fondul de ten are un procent ridicat de vitamine si uleiuri organice, precum ulei de argan, ulei de cocos, unt de shea si unt de cacao. Continand vitaminele A, C si E are si rol de antioxidant si mai mult decat atat este potrivit purtatoarelor de contact. Deci aici mi se potriveste de minune pentru ca stit ca eu obisnuiesc sa port lentile de contact.


Fondul de ten Lavera este usor mai laptos are o textura ca a laptelui de corp, dar totusi se intinde destul de greu cu degetele, se formeaza acele bilute deranjante. Ca si culoare  eu am avut ivory 02 mi sa potrivit, dar are un subton putin mai deschis, el este oricum putin mai opac, iar mie un pliculet de 5ml mi-a ajuns pentru 4 utilizari, pentru ca prin textura lui trebuie utilizat foarte putin. O cantitate micuta este suficienta pentru toata fata, in ciuda faptului ca se intinde mai greut.
Dupa cum se observa si in poza, diferente prea mari nu sunt, dar acopera ce e de acoperit fara a incarca tenul. Avand in vedere ca este un fond de ten natural si continand aloe vera, eu as putea sa il clasez ca un BB Cream. Ce am mai observat eu la el este mirosul, are un miros usor organic, de plante, dar se intelege avand in vedere compozitia lui. Numai ca acest miros cam persista mult pe ten, nu este deranjant, dar totusi este acolo.

Cantitatea care o vedeti mi-a fost suficienta pentru o singura aplicare. Acoperirea lui este mica spre medie, doar netezeste usor pielea, este potrivit pentru un machiaj usor de zi. 

Eu l-am gasit pe aoro.ro la pretul de 47 de lei, avand in vedere ca este un fond de ten organic eu consider ca este un pret ok , avand in vedere si cantitatea lui de 30ml, mie fiindu-mi suficienti acei 5 ml.

Ingredientele lui sunt:
Ingredients CTFA/INCI: Water (Aqua), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil*, Alcohol*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Titanium Dioxide (CI 77891), Glyceryl Stearate Citrate, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Tricaprylin, Iron Oxide (CI 77492), Glucose Glutamate, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Dehydroxanthan Gum, Microcrystalline Cellulose, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter*, Algin, Iron Oxide (CI 77491), Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Iron Oxide (CI 77499), Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Lecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lysolecithin, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil), Tocopherol, Algae, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Magnesium Gluconate, Maltose, Tilia Cordata Flower Extract*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**

Voi ati incercat vreun fond de ten bio? Cum vi se pare acesta? 
Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Pe acesta nu l-am incercat insa am folosit un deodorant de subbrat Lavera si nu prea mi-a placut, nici mirosul...nici efectul..poate nu a fost pentru tipul meu de piele, nush.. nu a fost genul meu.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare ok. Acum vine vara asa ca acoperirea nu prea este importanta deoarece tindem sa purtam un machiaj cat mai lejer.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!